måndag

idag är det måndag igen och det kändes jobbigt ända fram tills dess att jag kom på att jag bara går till på onsdag och på kvällen då  sätter jag mig på bussen till stockholm! ska bli så roligt, och på lördag ska jag gå på grönan med simon och min syster och sen träffa dessa snuttisar:
annars då? den 1 juni, alltså på onsdag ska jag införa köpförbud på nytillverkade saker, kläder alltså. ett köpförbud på ett år. på riktigt denna gång, förra gången gick det ju inte såå bra. men jag får ju fortfarande köpa nya trosor, strumpor och behåsisar (vill ju inte gärna använda begagnade sådana). så, på onsdag kör vi. nu ska jag sova för jag är TRÖTT och har mensvärks-illamående. natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0