en lista jag snodde av klara

Min senaste kyss fick jag av simon för 16 dagar sedan
Jag lyssnar på ärlighet respekt kärlek - kent
Jag mår bäst när jag är med simon och mina kompisar.
Jag pratar extra mycket när jag är övertrött/när jag druckit kaffe
Jag älskar/tycker om scones! det är guds gåva till världen. kan dock erkänna att jag är lite less nu...
Min bästa vän är också min pojkvän.
Min första riktiga kyss var med min idrottslärares son
Jag avskyr när människor har förutfattade meningar om någonting
Kärlek är nog guds gåva till världen på riktigt. 
Jag kommer alltid på simon med att titta på tv med munnen halv-öppen, kisande ögon, rynkad panna och en mycket skeptisk blick. har filmat det ett antal gånger.
Jag är hemligt förälskad i Heddas högerhand. den passar perfekt i min, det är helt sjukt.
Sist jag grät var nog i lördags
Min mobiltelefon är världens bästa.
När jag vaknar på morgonen vill jag aldrig gå upp
Innan jag går och lägger mig tänker jag ut en dröm jag ska drömma
Just nu tänker jag på att jag verkligen måste plugga
Bebisar är gulliga och jag vill ha några, sen.
Homosexuella är också människor.
Blondinbella är ganska duktig egentligen. 
Jag vill verkligen ha vår nu.
Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; youtube har blockat den för att det tydligen är musik som vi inte får använda i den

2011-03-25 @ 11:16:23
URL: http://strangeish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0