roliga bussrese-bilder

idag hade vi friluftsdag, jag och baysen begav oss iväg till paradisbadet....
finaste baysen
vi satt just vid toaletten som luktade kiss på hemvägen...
magic eye som dom hade gjort om (så jävla läskig och rolig nu) samt ett lortigt fönster
jag råkade göra 2 saker idag på paradiset:
1. flasha tuttarna när vi åkte forsen...
2. skära upp ett 5 cm långt jack i foten som blödde en massa.
på bussen var det även en jobbig jävla tjej som skrek hela vägen och väckte mig och linnea flera gånger när vi just hade somnat. blev så arg att jag kokade. somnade iallafall just innan vi kom fram, så sen gick jag runt helt förvirrad och borta på stan, var till och med tvungen att köpa kaffe. nu blir det plugg!!!
Kommentarer
Postat av: Linnèa

Du tog då den hemskaste bilden på¨mig... du kudn eju tagit den där jag var förklädd!!

2011-03-22 @ 22:40:40
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0