hemma från stockholm

hej människor, nu är jag hemma igen. närmare bestämt så kom jag till umeå redan imorse, klockan halv 6. men då gick jag och la mig och sen for jag och dansade och pluggade. nu är jag dock hemma i mitt rum igen iförd simons tröja, städar, lyssnar på veronica maggio och laddar över bilderna från mobilen till datorn. dumt nog tog jag inte inte med mig min kamera, men simon hade sin så jag ska få honom att dela med sig av dom senare. här kommer lite iallafall:
bussresa på 9 timmar
halv 6 på centralen i väntan på pojkvän. köpte en latte och det visade sig inte vara så smart...
för när vi kom hem till simon kunde jag inte sova, jag låg och tittade på tv medan han sov. till slut lyckades jag somna och när vi vaknade var vi sega.
sen tog vi båten till vaxholm där vi promenerade runt jättelänge, åt mat och träffade deras bekanta. där skulle jag vilja bo sen! så himla mysigt.
det var dag 1 och mer kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0