dagens

Dagens humör: trött och less för det mesta
Dagens borde: plugga historia och så. 
Dagens frisyr: ful frisyr som man får om man sover som ett knas. 
Dagens klädsel: leggingsar, loppiströja och svart halsduk. chillkläder med andra ord. 
Dagens planer: gå klart skoldagen som slutar sent, åka hem, vila, plugga, äta, se top model och läsa true blood.
Dagens materiella vill ha: ben&jerrys
Dagens längtan: simon. och sängen! är så himla trött
Dagens fundering: när får mediamarkt in nya iPhone 3gs?
Dagens beroende: min mobil. dagen vore så himla tråkig om det inte fanns en fin pojkvän man kunde smsa med.
Dagens tråkigaste: skoldagen
Dagens personer: sofia och helena som gjorde min lunch rolig.
Dagens roliga: när jag tänker på att jag ska få en iPhone och slippa min ica-mobil snart.
Dagens låt: every you every me - placebo
Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tror vi känner oss på samma sätt, gumman. Men det kommer bli bättre snart. Varje dag kommer vi närmare sommarlovet! Btw ska vi fika någon dag? :) Kraaaaam

2011-01-31 @ 15:57:51
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0