ytterligare en måndag

idag är det plusgrader ute och snön droppar från taket. så snart blir det ishalka överallt.
just nu sitter jag i min säng och tycker synd om mig själv. för att jag fortfarande är sjuk och för att jag är ensam och för att min pojkvän är 80 ifrån mig. måste varna er för distansförhållanden, det är det jobbigaste som finns, men ack så värt det ibland ändå.
jag har fått instruktioner av mamma att stanna kvar i sängen idag, så att jag någon gång kan bli frisk. så det är vad jag tänkte göra idag.
Kommentarer
Postat av: Mor

Duktig flicka, kurera dig bara! Ät även ordentligt och så frisk luft på det så vips...vi tar en liten promenad i kväll, kanske?

2011-01-24 @ 12:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0