uppdateringar om mitt liv

sitter på matte-lektionen och lider. vecka 20 är det nationella i matte B och jag har inte ens klarat matte A! men jag ska fan fixa det, och simon ska hjälpa mig. och i veckan ska historia-arbetet om första världskriget in också. som ni hör blir det att plugga ikväll.

jag har ont i halsen idag och håller tummarna för att jag inte ska bli förkyld lagom tills simon kommer i helgen.
och jag måste klippa mig också, jag har planer på att spara ut håret igen, men såhär kan man ju inte se ut.
jag har gått no poo'! och helena med, och simon ska också försöka sig på det sen. no poo betyder att man aldrig ska bajsa mer. någonsin.
nej nu ljög jag. jag berättar om det senare.
fortsättning följer...
Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha, aldrig bajsa mer. hhahahaha



Jag ska börja läsa matte B nu idag på distans. Klar i maj.

Vi får plugga ihop då jag kommer i feb ;)

2011-01-17 @ 15:10:50
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

hahaha. jag syndade i förrgår. jag åt 10 knäck för att hålla mig vaken under en film, men somnade endå :(



förövrigt så hade jag nästan glömt bort beach livet. hahaha

2011-01-17 @ 18:26:39
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0