thailand dag 6

hejsan fina vanner! igar var det nyar och det var grymt. vi at massa god mat, dansade thaidans och latinodans, och till slut gick vi ner i en trumm-parad till stranden dar vi skickade ivag nyars-ballonger. det var sa fint och jag fotade en massa, men tyvarr gick det inte att fora over bilderna till datorn.
idag har vi legat pa phra nang-stranden och solat och badat. det har varit sjuuukt varmt. jag och viktor har foresten fatt i oss 2 banan-och-nutella-pannkakor var idag. det ar ingen liten linnea ni kommer fa hem alltsa...

just nu sitter jag nere i internet-rummet bredvid poolen och beundrar mina armar som blivit lite bruna och dricker te. ska snart ga upp och sova lite och gora mig iordning for kvallen. foressten, att aka tuk-tuk kostar 20 baht per person, alltsa 4 kronor!!!! helt sjukt billigt ar allt har. skulle vilja stanna har 2 manader till om man kunde flyga hit simon. 
nu gittar jag, ha det bra! PUSSS
Kommentarer
Postat av: rebecka

åh vad härligt de låter. blir kul att se bilder sen :)

2011-01-01 @ 19:52:37
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0