borde snart skapa en ny kategori "linnea spyr"

spydde just upp min middag, lasagne. inte det goaste att spy genom näsan. vill dock behålla en del, yey. att tillägga: jag HATAR att spy. börjar gråta varje gång och ba "mammmaaa!!"
nu ska jag krypa ner i sängen och tänka på morgondagen, då simon kommer. och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. föresten - ni är sämst på att kommentera. alla förutom mina syskon (och det enda viktor kommenterar är typ att det är äckligt att inte raka armhålan. hur tänkte du då egentligen viktor? förklara för mig.) fy skäms på er.
Kommentarer
Postat av: Ellen

Förlåt :( Hoppas att du kryar på dig och att Simon inte blir smittad!

2011-01-21 @ 14:43:04
URL: http://vardagligheten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0