brev från simon


fick ett brev av min fina pojkvän idag. han skickade bland annat sina skolfoton, och så här skrev han: jag skickar härmed de sista bilderna av mig till dig. hoppas de kommer fram. när de väl är hos dig är de dina. det innebär att du får göra vad du vill med dem:
x kissa på dem
x bajsa på dem
x sätta upp dem på väggen
x skänka dem till fattiga barn i afrika
x skicka tillbaka dem till mig
x skicka in dem till en modellbyrå och föreslå mig som kalsongmodell
x bränna upp dem
x stoppa upp dem i rumpan på din mattelärare
x skicka dem till någon hemsk pedofil
x arkivera dem
x kolla om de flyter
x kolla hur många timmar de klarar i ugnen på 200 grader

jag har nog världens konstigaste pojkvän. men den bästa också för den delen! älskar dig simon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0