ännu en lista

blev tvingad av vera att göra denna lista:
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"ingen vet var jag finns."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min röda ikea-lampa
3. Vad var det senaste du såg på tv?
wallander
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.15
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
någon som klipper naglarna på toan
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick till och från sandra två gånger idag
7. Vad tittade du på innan du började svara på dom här frågorna?
recept på macarons
8. Vad har du på dig?
jeans, linne, kofta + klasströjan
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
de sjuka drömmarna jag berättade om imorse
10. När skrattade du senast?
idag någon gång
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavla, festival-posters, klocka osv.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
hahah ja
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
tråkig :(
14. Vilken var den senaste film du såg?
himlen är oskyldigt blå, förra helgen med simon. eller nej föresten, såg klart agora på kulturhistorian i veckan!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett assnyggt hem, en mops, en resa, och spara en massa. och skänka till fattiga barn.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag har jättelätt att spy. varje gång jag borstar tänderna får jag kväljningar. 
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
oj jises, vet inte.
18. Tycker du om att dansa?
det är ju livet.
19. George Bush?
bajs
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
elliott och juni.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
någon gång ska jag bo utomlands, helt i frankrike eller italien.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
hej mitt barn! du har skött dig väl
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
sandra, rebecka, linnea och någon frivillig.
Kommentarer
Postat av: evelina

sv: åh tack! :D

2011-02-21 @ 10:13:23
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0