angående dagen

nu är jag hemma igen efter en mycket effektiv dag. jag har: haft psykologi och kultur-och idéhistoria, vandrat in till staden för att besöka ungdomsmottagningen, övertalat barnmorskan om att jag ska ha pplåster, handlat 1 kilo potatis till mamma samt andra grejor, hämtat ut mina pplåster, vandrat tillbaka till skolan, pratat i telefon med simon, dansat, gymmat, och nu är jag som sagt hemma. i min säng. jag har inte bestämt mig om jag ska duscha eller inte, funderar fortfarande. är så van vid att tvätta håret varje dag och det är så svårt att låta bli nu. men fick en liten flaska med "het-olje-inpackning" från thailand av mammsen, och det vore najs att pröva. nog med babbel nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0