det sjunger i mitt huvud

JUST NU:
Äter du: ingenting.. 
Dricker du: ingenting där heller. skulle vilja ha te
Är du på väg att: ha kuhi

Lyssnar du på: karin som talar till oss (och sjunger fullbordat samlag i mitt huvud)
Väntar du på: dagens slut och jobb

 

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja verkligen
Vill du gifta dig: ja det vill jag nog
Karriär i åtanke: kanske dansare. har lite ångest över framtiden och alla beslut som måste tas

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: spontan och romantisk!
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, om dom är snygga

Känslig eller inte: någonting mittemellan
Bråkstake eller tveksam: hmm va?


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: har inga sådana, och det är inte för att jag har tappat dom
Krossat någons hjärta: haha ja...han förtjänade det big time
Har du blivit arresterad: hmm nej 
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja 

TROR DU PÅ:
Dig själv: ja självklart
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: nej. typ attraktion. men det är ju inte direkt samma sak... 
Himlen: att man sitter uppe bland molnen när man dött? nej

Tomten: ja självklart. tomten är ju sann 
Att kyssas på första dejten: haha sure man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0