hejhej en lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick boken norwegian wood av simon
Vad gjorde du kl 08 imorse: satt i bilen till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste om isadora duncan
Det sista du sa högt: "alltså åh orkar inte"
Det senaste någon sa till dig: "alltså jag...ÖHH"
Vad har du druckit idag: kaffe. och mjölk på lunchen
Vad var det senaste du åt: fiskpanetter
Vad var det senaste du köpte: hmm... min bikini
Vad är det för färg på din ytterdörr: grå
Vad är det för väder hos dig nu: grått och mulet och tråkigt. regnade gjorde det imorse också
Godaste glassmaken: chunky monky! tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: ibland ja, jag är tydligen himla svår att väcka
Drömmer du mardrömmar: väldigt sällan. senast i fredags!
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb :(
Favoritklädsel: åh jag vet inte. jag är alltid ful nu för tiden
Favoritlåt just nu: OH MY GOD. jag och linnea falsksjöng högt i omklädningsrummet idag
Vad ser du om du tittar till höger: julia och en kaffemugg
Vad gör dig glad just nu: ingenting, i'm sooo emo
Vad ska du göra härnäst: ta bussen hem, hänga tvätt och plugga. jippie.
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: ganska bra, har dock ont i huvudet och har sjukt mycket plugg vilket suuuger
Favoritgodis: dennisar
Kläder just nu: jeans, linne, kofta och tjocksockar och en mössa på mitt fula hår
Sommarplaner: peace&love och stockholm och dalarna och så
Hur många kuddar sover du med: två styckna
Spelar du något instrument: nej, önskar att jag kunde spela gitarr
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: mig själv såklart he-he-he
Är du kittlig: ja en massa
Snarkar du: nej det tror jag inte. pratar dock i sömnen
Stjärntecken: lejon, morr
Äckligaste insekten: fjärilar och spindlar
Längtar du mest efter just nu: lov, pengar, simon och en utlandsresa
Kommentarer
Postat av: Linnèa

1. Älska falsksååång!!! särskilt till den låten! 2. Du är inte ful! 3. Dennisar är det sånna dära små saker som är gula, gröna eller röda??? :D

2011-04-04 @ 23:13:16
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0