snattade en lista från klara (som fyller år idag också gratttiiis)

10 frågor om sex och kärlek
är du singel? - nej
haft något seriöst förhållande förut?- inte innan det här
haft sex ? - ehhh.  ja
varit gravid ? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej, men attraktion vid första ögonkastet kanske
kärlek eller sex ? - båda
har du varit riktigt kär i någon? - ja, i simon 
finns det någon för dig just nu? - en enda
hur många gångar har du haft sex ? - ska bara räkna
10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - linnea osv...
när fyller du år ? - elfte augusti
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - stav i tungan och hål i öronen
vad har du på dig just nu ? - det jag hade idag. jeans, linne + grå tröja
vilken årstid är bäst ? - sommaaar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - vakna med simon på sommarlovet
vad tycker du mest om hos dig själv ? - allt höhö
vad är du bra på ? - det mesta. nej men ganska mycket. 
vem älskar du mest på denna jord ? - simon och mina fina vänner och min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - helst med simon
10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - simon
vem vet allt om dig ? - jag själv. och simon med. 
vem är den roligaste av dina vänner ? - hanna kan man ha så jävla roligt med
vem är snyggast av dina vänner ? - du
vem är mest partyprisse ? - linda skulle jag väl tro
vem är den du helst har filmkväll med ? - simon eller parvin
vem av dina vänner är mest "evil" ? - ingen alls
vem röker av dina vänner ? - haha vet faktiskt inte. 
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - parvin och hanna
10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - mamma och pappa 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - ja det tycker jag väl
vem är farligast i din familj ? rebecka!
vem ser roligast ut i din familj ? rebecka när hon gör alla sina fula miner
har ni några djur ? - nej. vill ha ett marsvin
vem är coolast ? - rebecka är coolast. för att hon är en sån cool och rolig och fjantig mamma. och för att hon flyttade till stockholm alldeles själv när hon hoppade av gymnasiet. hur cool som helst. 
vem har du mest gemensamt med ? - systra mii tror jag 
vem står för underhållningen ? - haha. alla.
vem sover du oftast med ? - ingen alls
roligaste kvällen med familjemedlem ? - roligaste är alltid när rebecka, anton, moa och milo är här.
10 frågor om idag
vad har du gjort ?- varit i skolan, träffat sofia och helena på bussen och ätit tonfiskpizza.  
har du varit glad idag? -jaa
har du varit ledsen idag? -lite
har du gjort något bra idag ? -ja
har du slått någon idag ? - det heter slagit, och nej, jag slåss inte. jag är snäll ju. 
vad ska du göra nu ? - plugga och sen bada i nyaste badkaret
har du gjort något dåligt idag ? - nej det tror jag inte
vad har du ätit idag ? - macka, lunch, choklad, pizza osv. 
har du duschat idag ? - en snabbis på skolan. 
är du trött ? - ganska så mycket trött
Kommentarer
Postat av: rebecka

"vem är farligast i din familj ? rebecka!"



HAHA. :D



Snart kommer ni hit!!!

2010-10-12 @ 07:17:50
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Simon

naaww :) <3 älskar dig

2010-10-19 @ 02:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0