dag 1-presentation av mig själv

Det här är det svåraste jag vet, att beskriva mig själv. men ja, jag heter linnea rydenfalk och är sjutton år. jag går danslinjen på midgårdsskolan och har dansat sen jag var pytteliten. jag bor i ett rött hus i ersmark som ligger i umeå med min mamma, pappa, lillebror och min kusin. i stockholm har jag en grym storasyster och världens finaste pojkvän. saker som jag tycker om är till exempel: att se på film, spela tetris och bejeweled blitz, dansa, läsa, fota, dricka te (helst kvällsro-te), resa, och pussas med min pojkvän. och att spela iSlash på min lillebrors iPod, åh så roligt! saker som jag inte alls tycker om är till exempel de många minusgraderna i umeå, samt att läsa nyheter om barn som far illa, våldtäkter, dumma människor som gör illa djur och annat. vill bara gråta då. mina favoritfilmer är amelie från montmartre, anne frank och harry potter-filmerna. jag gillar att lyssna på kent, bon iver, markus krunegård, laakso, sigur ros, broder daniel, håkan hellström, moto boy och så vidare...
annars då? jag gråter ganska ofta, flera gånger i veckan. vet inte om det är mina p-piller eller bara jag...annars är jag en glad human being!
Kommentarer
Postat av: rebecka

hah. Kul att äntligen få lära känna dig sistrah! ;D



2010-11-29 @ 20:30:32
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0