dag 2-min första kärlek

På låg-och mellanstadiet gick man ju runt och trodde att man var kär i alla. men så var ju inte fallet. så jag tänkte berätta om min första riktiga kärlek...simon! jag fick simons nummer helt slumpat för ungefär två år sen och vi började smsa. förra julen träffades vi första gången och jag var extremt nervös och blyg. sen träffades vi några dagar senare också på nyår och jag var fortfarande blyg. vi lagade världens äckligaste thaigryta och firade nyår hos hans kompis där vi drack svinäcklig rysk champagne. men det var lyckat ändå. på natten sov vi armkrog (hahah) i simons extremt trånga och varma säng, på morgonen var jag rädd att gå upp för jag visste inte om mitt hår såg jättefult ut eller inte. 
efter det smsade vi med varandra och bråkade och var sura på varandra och träffades någon gång, och jag sa att det aldrig någonsin skulle bli någonting mellan oss. men när han kom hit i maj så blev jag kär!han med. och när jag åkte till honom i början av sommarlovet så blev vi tillsammans. och nu har vi varit det i snart sex månader. simon är världens bästa och finaste och cyklar till och med och köper godis till en typ mitt i natten om man frågar. älskar min simon.
Kommentarer
Postat av: rebecka

gulligt :)

2010-11-30 @ 14:03:30
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Simon

Jag älskar min Linnea!

2010-12-01 @ 15:02:55
URL: http://sigmundzore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0