kurr-mage

Nu har vi fått windows 7 på våra datorer, men det går inte att ladda ner skype eller msn på min, så tror ni jag är liite ledsen eller? typ cut/cry. För övrigt så är det världens varmaste och finaste väder ute och efter skolan ska jag och linda cykla hem till mig där vi ska sitta ute och plugga samhällsekonomi. Och nu är det inte lång tid kvar av skolan!! happy happy. annars så kurrar min mage och jag saknar simon och så drömde jag askonstiga drömmar hela natten. till exempel att rebecka födde sitt barn i min säng i bagarstugan medans jag var i skolan och när jag kom hem så hade hon kommit fram till att barnet var sänt från satan och även hon hade blivit besatt av det onda. mysig dröm ja.
Kommentarer
Postat av: rebecka

Hahahaha undra vad den drömmen vill säga? :D

2010-05-18 @ 16:43:53
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Simon

Hahaha! Läskigt! Jag saknar dig med!!

2010-05-18 @ 18:38:33
URL: http://troligenkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0