en lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? noll

Vad tycker du om kärlek? det är fint.

När kramade du någon sist? imorse när helena skulle till skolan
Saknar du någon speciell person? ja.

Har du svårt för att bli kär? ja det har jag

Är du singel? yes

När fick du senast en komplimang? igår tror jag


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: joo

Hånglat med nån riktigt ful: hah, näe

Hånglat med fler än 50 pers: haha nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej

Gjort något riktigt dumt? det har jag säkert

Gjort något du verkligen ångrar? nej det tror jag inte

Åkt ambulans? nej

Gjort nåt olagligt? jaaa, jag är så badass

Fått din mamma att gråta? nej det hoppas jag verkligen inte!

Slagit ner någon? nejjö

Skämts över dina föräldrar? nej

Sagt jag älskar dig och menat det? jag säger det bara om jag menar det

Tar du droger? varje dag

Dricker du? ibland

Vilka kläder sover du i? trosor typ

Vad hatar du verkligen? människor med fördomar och som inte kan öppna ögonen för nytt 

Är du ensam nu? nej helena sitter en meter från mig

Vill du gifta dig? jaa någon gång

Vill du ha barn? absolut


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? förutom mig så var det simon

Såg dig gråta? massa människor på farfars begravning
Fick dig att gråta? farfar om det räknas. annars mormor, haha.
Du delade en dricka med? hmmm, det vet jag inte

Du gick på bio med? hanna

Skällde på dig? mormor

Sa någonting till dig och vad var det? helena "den här chatten är jättekonstig, alla bah: är ni homosexuella eller?"

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej

Kramat någon? jajjamensan

Pussat någon? nej

Köpt någonting? ja, godis på statoil
Sjungit? mr. hankey!!

Saknat någon? ohja

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är bäst :)

2010-05-25 @ 00:07:32
URL: http://troligenkanske.blogg.se/
Postat av: rebecka

vad har du bråkat med mormor om?

2010-05-25 @ 16:11:05
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0