jao jao super-cool


Började se typ 2 minuter av paranormal activity, men jag vågar faktiskt inte se den själv. Så om någon vill göra mig sällskap någon dag så skulle jag bli glad.
Idag var då första skoldagen på typ två och en halv vecka. Och i stort sett så känns det jävligt bra att vara tillbaka, jag trodde ju att jag skulle gå under här hemma av dominikanska-saknad (haha). Annars idag så har jag gått på stan med fina linda och fyndat lite och sen varit med sofia och helena. Och imorgon har vi sovmorgon till 09.30 vilket känns väldigt välbehövt. Jag tackar schema-läggaren. Sen att vi har fyra asjobbiga timmar hål suger ju.
Kommentarer
Postat av: rebecka

har du kollat in andra avven?

2010-03-26 @ 08:17:38
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

Du ska få se nästa vecka att det inte är så HETT ;D



Är jag ombytlig av mig tycker du?

2010-03-26 @ 14:17:22
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0