Tous les mots que je veux entendre Murmurer par toi Par toi


Jag har kommit fram till en smart sak. Om du ser ful ut på bilder så kommer alla bli chockade när dom ser dig i verkligheten för att du är så jävla snygg. Det vore ju lite sorgligt om det skulle vara tvärtom. Dagens tips helt enkelt.
Just nu ligger jag på golvet och pluggar och äter sallad som en duktigt vegetarian. Jag är less på allting som heter minusgrader, snö, is, snöstorm, frusna fötter, blöta skor, vinterjacka och allt det andra. Det enda som är positivt med vintern är ju att man kan sitta instängd på sitt rum och se på film om kvällarna utan att någon klagar. Men det börjar man ju bli lite less på nu. Om 6 dagar åker jag till västindien. Jag längtar enormt mycket.
Kommentarer
Postat av: Parre din BÄSTA

din jävel är allt jag säger

2010-03-02 @ 21:13:39
Postat av: Mini

man ser ju alltid till att vara snygg på foton.. som sagt så borde man tänka tvärtom. Min duktiga vegetarian!

2010-03-02 @ 23:27:03
URL: http://filurkul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0