I've got holes in my jeans. But what's worse they're in my head too. I'm so tired with my holes . And I'm sorry I got you involved.

Lite snålt med bloggning på senaste, jag vet... Men om min dag då. Vi jobbade med estetiska projektet i tre timmar, det känns lite (mycket) tråkigt att jag ska utomlands veckan vi har föreställningarna. Men what to do? Sen efter lunchen upplevde jag den långsammaste lektionen någonsin, matten. Herregud, värsta tråkigaste någonsin. Och efter skolan så hämtade mormor upp mig och körde mig till akupunktur där jag låg och sov med nålar i kroppen i två timmar. Det var rätt mysigt faktiskt, även fast det var obehagligt.
Och ikväll ska jag bara plugga, jag känner mig lite småstressad över saker som ska göras. Heja mig!

ps. Jag fick ett sms som gjorde min mattelektion och min dag: Beckys och Antons bebis blir en pojke!
ps 2. Det här är nog längsta texten jag skrivit på min blogg på länge, känns det som.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Jaa. Trodde aldrig det skulle bli en pojke alltså. Känns spännande :DD



Han är beräknad på misdommarafton också!



Synd att det bara finns typ fula pojkkläder och pojknamn. De enda fina som är korta och passar ihop med Moa är EMIL och ISAK. ;D



Pojkkläder är så tråkiga med, bara massa döskallar och skit. Vi ska då klä han i färgglada saker och söta små saker;D polarn och pyret har bäst

2010-01-26 @ 20:04:19
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Mor

Vi tar en mysdag på stan när jag blivit kry från magsjukan om du vill...om du vill kan du ju stanna hemma från resan men samtidigt behöver du väl lite sol och vila? puss

2010-01-26 @ 21:45:13
Postat av: Simon

ÅHÅ! Vad kul! Grattis! Vilken vecka? :P

2010-01-26 @ 23:39:18
Postat av: rebecka

Sen gillar vi Adam med.

SVÅRT :D Fast man lär ju se när den föds, direkt vad den passar att heta.

2010-01-27 @ 10:39:53
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0