We're fated to pretend


Erik åkte hem vid ett inatt och jag har sovit mindre än fem timmar. Men ändå är jag inte speciellt trött, jag är mer orolig över att vi ska till tärna om en och en halv timme, och jag har faktiskt huuur mycket skol-grejer att göra. Ångest. Jag får väl ta med och göra i bilen eller något. Sen har jag glömt min iPod på skolan också, kan det bli mycket bättre eller?? Nu ska jag leta lite kläder som jag ska ta med mig, farfar fyller 95 så vi ska nämnligen på finmiddag i hemavan, najzzzz. Pusspuss
Kommentarer
Postat av: rebecka

du får hälsa och gratulera!

Och träffar du Kerstin kan du väl tacka så mkt för de fins tjocksockarna?

Mamma skulle skicka mig adressen till dom men har ju inte gjort det så har inte kunnat skriva och tacka.



Kan du göra det?



2010-02-27 @ 09:03:50
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

Hehe det var inte så bra kvalité på den där filmsidan insåg jag. Men men ;D går väl kanske att kolla på endå om man inte är så kräsen?

2010-02-28 @ 18:11:42
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0