en sån där lista

Namn: Linnea
Ålder: 16 år och 6 månader
Boende: I ett hus i ersmark
Utbildning: Första året dans på midgård, awesome.
Civilstatus: såå singel
Lyssnar på: håkan hellström, kent, bon iver, moto boy, lars winnerbäck, laakso, those dancing days, melpo mene, lykke li, placebo, timo räisänen, josé gonzález, veronica maggio och massa annat. 
Film: Amelie från montmarte, twilight och dom där andra bra.
Tv-serier: True blood, Andra avenyn, annars ser jag inte så mycket på tv.
Äter helst: Helst vegetariskt, gillar inte kött sådär jättemycket.
Böcker: Harry Potter är bra, och twilight-böckerna. Syskonkärlek är asbra.
Framtidsdrömmar: Flytta till stockholm. Och dansa. Sen får vi se. Något med dans iallafall.
Något ni inte visste om mig: Jag måste alltid kolla under sängen innan jag går och lägger mig, annars kan jag inte sova. Jag tycker att det är asäckligt att rapa och tugga med öppen mun. Jag tycker om att vara ensam, för det mesta, ibland blir jag så less på människor att jag bara vill gråta. Och det värsta jag vet är att snacka inför människor. Nu lät jag väldigt osocial, men jag kan vara social om jag vill.
Kommentarer
Postat av: jenkaaaan

jag tattar den listan, blev typ taggad på att göra den :D

2010-02-24 @ 00:46:42
Postat av: rebecka

Haha. Du gillar inte då man rapar?



Men mina rap-ylningar då? :D

2010-02-24 @ 07:47:53
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Parre

civilstatus: såå singel



hahahahaha, lät såå roligt

2010-02-24 @ 18:14:00
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
Postat av: anonym liten jävel a.k.a helena

Jag tycker att det är asäckligt att rapa och tugga med öppen mun.



jag har märkt det ;)

2010-02-26 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0