dag 3-mina föräldrar

Mina föräldrar heter Boel och Börje. De fick mig ett år efter att de träffats och pappa var 40 då, ganska gammal alltså... Både mamma och pappa har knasig och rolig humor. När jag var liten berättade mamma en massa berättelser från när hon var liten och det var alltid så spännande. mina favoriter var nog alla historier om den knäppa tok-bosse som var kär i mamma och som sprutade ketchup på hennes häst. mamma slog honom så hårt en gång när han försökte pussa henne på skolan så att han ramlade ned för en stentrappa.
pappa berättade alltid en massa spökhistorier och skrämde upp mina kompisar på halloween så att dom inte vågade gå hem. alla historier från när han var barn var så himla spännande (är fortfarande) så jag brukade återberätta dom på skolan.
Mamma gillar att kolla på resor, och fram för allt att göra resorna. direkt vi kommer hem från våra resmål så börjar hon kika efter resor igen, nästan lite besatt är hon nog. pappa gillar att måla fina tavlor och även han gillar att resa. mamma och pappa är så himla snälla och omtänksamma, dom är de bästa föräldrarna som finns enligt mig.
Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för komplimangerna men det är lätt att vara snäll med så fina barn!

2010-12-02 @ 08:36:46
Postat av: Emma

Kertchupgubben minns man minsann ;P

2011-03-31 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0