thailand dag 4 (tror jag det blir...)

hejsan! idag har vi legat pa railey-stranden och solat och badat (nar det inte regnade), klattrat pa vassa klippor, atit thai-pannkaka med nutella och banan for typ 6 kronor (tack for tipset bay!), gatt pa affarer och akt tuk-tuk. ikvall ska jag nog forsoka lagga upp lite bilder om det gar!
nu ar klockan iallafall strax efter 4 och jag och viktor sitter pa hotellet och snart ska jag ga upp och duscha och vila. om nagra timmar ska vi ga ut och ata.
ha det bra i kylan, pusspuss.
Kommentarer
Postat av: Linnèa Bay

Tror du jag är avundsjuk på dig eller... Vi var också på den där stranden har jag för mig! Fruktshakes och bananpannkaka, MUMS!

2010-12-30 @ 11:07:09
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0