Simon gästbloggar!

hejsan! jag tycker att det går lite långsamt med inlägen här, (ska jag säga) men så jag tar och hjälper till lite!
jag är en väldigt dålig fotograf på så vis att jag aldrig har med mig kameran, aldrig orkar ta upp den ur väskan i de sällsynta fall då jag har den med mig och aldrig lägger in bilderna på datorn i de sällsynta fall då jag har fotograferat. så jag har inga bilder att bjuda på för tillfället.
jag måste tyvärr gå nu, men jag ska försöka komma på något att skriva om senare!
mvh Linneas ursnygga, underbara pojvän.
PS. Jag mste få uttrycka min yttersta besvikelse över att ni inte läser min blogg! det är tomt där! tror ni det är kul att blogga om man inte har några läsare ellerrr??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0