dag 8-dåliga vanor

egentligen skulle det handla om dag 8-ett ögonblick idag, men jag precis som min syster tyckte att det var tråkigt och svårt att skriva om så jag gör som hon och skriver om mina dåliga vanor istället.

1. jag är alltid så seg och lat på morgonen och ligger för länge i sängen än vad som egentligen är bra. vilket resulterar i att jag måste stressa (har dock blivit duktigare!).
2. jag kan aldrig ta det lugnt eller typ bara markera på dansen. vilket jag borde gjort idag. istället är jag extremförkyld en dag innan simon kommer. yey, awesome.

kommer inte på något mer, men det finns säkert en massa... ni kan fylla på nere i kommentarsfältet ;)
Kommentarer
Postat av: rebecka

att du är seg på morgonen är verkligen en dålig vana och att du är långsam i allt du gör. hahahaha :D



typ när du var liten tog de tusen år att äta en måltid för dig ;D

2010-12-09 @ 20:30:53
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0