dag 6-min dag

så himla tråkigt att berätta om min dag eftersom att den varit oerhört händelselös.
jag vaknade iallafall upp vid halv 8 efter att ha sovit extremt dåligt och legat vaken flera timmar i natt. hade feber och beslutade mig för att sova ett tag till för att se om det skulle bli bättre. men det blev det inte.
åt frukost och läste ut "kafka på stranden", såg top model, åt lunch, vilade osv. sen kom helena hem med en kompis och efter ytterligare ett tag kom mamma hem med en glad nyhet. åt middag. spelade plants vs. zombies och skålade i äcklig champagne. och nu sitter jag här och ska alldeles strax sova. rolig dag va? imorgon ska jag till skolan. puss!
Kommentarer
Postat av: rebecka

är ni glada över att flytta. hur känns det?

2010-12-08 @ 05:56:38
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: parvin

ja jag hade mina misstankar om att du skulle ha det!

2010-12-08 @ 08:37:56
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0