dagens

dagens humör: ledsen och glad och neutral
dagens mående: rätt okej och rätt trött
dagens borde: städa mitt rum och träna
dagens frisyr: just nu en fin liten knut på skallen
dagens smink: lite så kallat rouge
dagens klädsel: svart kofta, blått linne och beiga chinos. yeah
dagens planer: spela rdr och läsa. kanske städa lite om jag orkar
dagens materiella vill ha: åh massa saker.
dagens fundering: om jag ska klippa mitt hår jättekort på måndag
dagens beroende: musik och att smsa med simon as always
dagens tråkigaste: vädret och detta avstånd till stockholm
dagens längtan: simon!
dagens superlängtan: flytta
dagens bok: klubb död
dagens låt: 24-25 med kings of convenience
Kommentarer
Postat av: parre

åååh klippa hur då kort??

2010-08-21 @ 23:33:30
Postat av: parre

wowww. skulle du våga det??

jaop!

2010-08-22 @ 00:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0