musik non stop tillslut

Bakade cockie dough, pratade spelade kort och myste hos Nea. Helena var också där. Det blev sent och mörkt ute, så vi låg skavfötters i hennes säng. Trångt, ja. Somnade och vaknade upp till doften av kanel rökelser och te.

Sandras text. men ja, det sammanfattar väl en del av gårdagen och en del av dagen idag. annars så har jag och helena handlat på willys, gått en sväng på myrorna, städat lite, lyssnat på musik osv. jag lagade en asgod böngryta också. fy vad vuxen jag känner mig, jag tycker till och med att det är roligt att plocka ur diskmaskinen! haha. nu väntar jag på att helenas -96 kompisar ska hem så att jag får sova, jag är svintrött. men tills dess ska jag se på andra avenyn som jag missat flera avsnitt av, och sen ska jag byta en propp så att diskmaskinen fungerar igen. wow. vuxet.  
Kommentarer
Postat av: Sandra

wow, massa vuxen poäng nu gumman!:)

2010-04-09 @ 01:05:04
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/
Postat av: Simon

du äger

2010-04-09 @ 13:49:44
URL: http://troligenkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0