slow


Jag skippade sista lektionen, franska, och åkte hem istället. Pga äckligt illamående.
Jag somnade typ fem gånger på bussen och höll på att missa min hållplats.
Jag måste plugga matte och engelska en stor del av kvällen.
Jag är inte pepp på joggningen direkt på morgonen imorgon, jag har hemskt dålig kondition nu.
Jag tycker att cp-gruppen i matte är för lätt, undra om man kan byta? Kanske efter provet när jag visat vad jag går för...
Jag är sjukt pepp på morgondagen av en anledning: Skräckfilm med Josef, Julia och Stefan efter skolan!!

Nu ska jag dyka ner i matteboken, pusshejs.

Kommentarer
Postat av: stope

lite att göra? XD så du fixar ett bildspel :P?

2009-09-08 @ 18:36:15
Postat av: karl göran

vem är stope då?

2009-09-08 @ 19:05:14
Postat av: Viktor

vem är karl göran xD

2009-09-08 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0