little bit

Dagens humör: jag-orkar-ingenting-humör
Dagens borde: mest kanske att läsa ut engelska-boken som jag är så seg med...
Dagens frisyr: en ful knut på huvudet typ
Dagens klädsel: just nu: en tröja och tights. Och sånnadär dun-sockar
Dagens planer: dagen är ju snart slut... men att dansa!
Dagens materiella vill ha: en knokk-klocka!
Dagens längtan: min säng
Dagens fundering: är det någon som vill ha ninou?
Dagens beroende: åh jag vet inte, skulle nog vara musik då
Dagens tråkigaste: min trötthet
Dagens personer: hm, Parvin och Linda! Det är typ dom enda jag träffat idag, haha...
Dagens roliga: om jag säger idrotten på skolan så förstår ni kanske hur tråkig dag jag har haft!
Dagens låt: den här är ju rätt bra!

Kommentarer
Postat av: Mor

Dra på smilbanden och tänk positivt man kan lura sin hjärna på så sätt! Det kommer bättre dagar tex när vi far utomlands snart....puss!!

2009-10-13 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0