skill


Jag måste säga att jag är grymt skillad och fantasifull (haha) ! Fick ungefär 100 bilder från framkallningen idag, och jag är så smart att jag häft-massar upp hälften av dom ovanför min säng. Jaja, jag vet att dom blir blekta och så, men nu kan jag se alla bilder varje dag, istället för att ha dem i ett album! Är det smart eller är det smart? Men dom bilderna som är kvar (från västindien) ska jag faktiskt sätta in i ett album. Annars har jag inte så mycket att säga. Dagen har varit chill, och matte muntliga gick bra. Efter lunchen gick jag och sandra till stan och köpte godis och sånt eftersom att vi skulle se film på dansen. Mysigt värre. Nu ska jag iallafall skriva klart hemprovet i NO:n. Puss
Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag ser kattnosemn.

2009-05-15 @ 09:27:06
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0