no one else could make me sadder


Ungefär 99% av alla mina bilder går inte att lägga upp, fattar inte vad det är för något fel... Iallafall så är här en lista för sånna som jag (som har tråkigt)

Vilken svordom använder du mest? Fan Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa? En resa, kläder också förstås spara lite... Har någon någonsin kallat dig lat? Ohja Tittade du på tecknat när du var liten? Bolibompa!Hur många syskon har du? 2 Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Nope Vad har du för väder just nu?soligt och blåsigt Vad åt du till middag senast? kyckling och ris igår Kan du vissla? Hyfsat Vilken film kan du alla replikerna till? Det måste nog vara Linas Kvällsbok då  Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stolar och en soffa Läser du för skojs skull?Jaa Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop såklart Har du en blogg? det skulle man kunna säga Vilket är ditt favoritämne? det måste nog vara bild Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag vet inte riktigt... Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nej Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat? Elliot kanske Har du åkt moped någon gång? yes, jag har en liten fjant-moped som går 30. Men den är faktiskt bra ändå! Vad lyssnar du på nu? På drift? - Kent. Annars Viktor som tjatar i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0