det värsta jag vet


På bara några timmar har min hals gått från att vara en helt-okej-inga-problem-hals till att vara en ont-varje-gång-du-sväljer-eller-pratar-hals. Hur har det gått till? Jag tror Helena har smittat mig, den lilla skiten haha. Jag är instängd i fetaste palestina-sjalen och massa kläder, vill inte bli mer förkyld ju!  Jag måste vara helt totalt frisk inom 12 dagar, annars dör jag. Nu ska jag dricka massor av te, och sen sova! Det lär ju vara den bästa medicinen mot allt, enligt mamma. Imorgon ska vi plocka jordgubbar jättetidigt också, man kanske blir frisk av jordgubbar med? Av alla vitaminer? Hoppas!!
Kommentarer
Postat av: rebcka

Kommer han om 12 dagar eller? :D:D



JAA, London vore as kul! Ska vi åka nästa sommar eller?

Då borde vi boka i typ jan-mars, så vi får bra pris.



Sikta på att spara ihop 5500 kr.

resan och hotell kostar 2500 och då har du 3000 i fickpengar.



Tror du det går?

Kan du inte önska dig ett bidrag till London-resan nu då du fyller år, av både mamma, börje och mormor och morfar?

2009-07-30 @ 06:27:20
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0