det finns ingenting vi inte kan, för vi har varann

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som! Bland annat....

Jag och Viktor har suttit vid poolen och spelat Den försvunna diamanten, viktor vann men jag hittade iallafall diamanten!

Jag och Helena tänkte åka till stan och se inspelningen av en zombie-film. Men det var  inga zombies där så vi åkte till Gammlia istället och tittade på djur och gick på museum!

Såhär glad blev helena när hon upptäckte att hon kunde låta precis som ett får, haha.

En häst-mule

Sen köpte vi trocadero och piggelin och satt ute i solen. Vi har till och med hunnit ha gräskrig, vattenkrig osv... Har lite bilder på mobilen med, men de kommer senare! ♥
Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag blev också sur då jag kom på det!

Attans liksom!!



Jag kände mig ju som värsta tråk-tanten när vi var på stan men man blir ju så då man inte ha pengar. :(



MEN, nästa gång du kommer.Dåruuu.

Då ska vi ha as kul.

Då ska vi kolla upp alla affärer vi vill till.

Shoppa, gå på café och allt sånt!!!!!



Förresten borde vi planera vart vi ska resa :)

Vart vill du?

2009-07-29 @ 19:38:08
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0