pain

Jag vaknade vid 5 inatt av att det kändes som att min skalle skulle ryckas av från min kropp. Jag kunde verkligen inte röra mig för jag hade så satans ont i nacken, men jag lyckades ta en alvedon som låg på nattduksbordet. Det har inte blivit bättre, och jag kan typ inte hålla min skalle uppe, haha. Mamma sa att det kanske var någon muskelinflamation i nacken.. Och jag som skulle träffa sandra idag och börja på våran koreografi vi ska ha till skolan. Men nä, det blir ju inget av det. Hoppas det är bra tills imorgon iallafall, då det är första balettlektionen, för som det är nu kan jag ju inte ens röra huvudet. Blä. Nu: käka glass och alvedon. puss
Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha vilken kul present. Var du tvungen att prova stringtrosorna också inför dom? :D



Haah. har du på dig ett par nu kanske? ;D



Jobbigt med nacken, har det gått över ännu?

Du får be Börje massera dig,



Imorn ska jag boka resa till Umeå!!!!!

12 feb kommer jag, åker hem igen den 24:e

2009-01-18 @ 18:47:28
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0