tadamtada

Det fungerar inte att ladda upp bilder på bloggen, boooring.
Iallafall så sitter jag nu och har superont i mina axlar sedan dagen i slalombacken. Idag åkte vi längd-skidor på idrotten också. Det gick inte så bra alls, för jag är dålig på det mesta sånt där, typ skridskor, skidor, innebandy och sånt. Men jag blev befriad lite tidigare från idrottslektionen av Hanna, jag följde med och tittade på när hon hade hoppning på sin ridskola. Det var roligt och hon var jätteduktig, men det var skitkallt och jag var superhungrig hela tiden. Men nu är jag mätt, och snart ska jag gå och lägga mig. Pusshejs
Kommentarer
Postat av: rebecka.

NU känns det som 1000 år sedan vi var hos er!

2009-02-26 @ 07:20:00
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0