hallelujaaaah


Kom hem från övik igår och pluggade hela kvällen, ändå fram tills klockan 12 då jag var tvungen att sova. Då var jag ännu inte klar med SO-arbetet som skulle in idag. Så jag gick upp kvart i 6 och pluggade fram till 8. Då jag äntligen var klar gick det inte att skriva ut, så jag fick skicka det istället. Sen hade jag 15 minuter på att tvätta håret, byta om, käka frukost och fixa mig. Och jag hann, tack vare mamma som skjutsade mig. Ett tag där i går kväll trodde jag att jag skulle få en hjärnblödning då jag insåg hur mycket det egentligen var som jag inte gjort. Men nu är det undanstökat, hallelujah. Om en halvtimme går bussen, ska ner på rosa huset och dansa.  Pusspuss!
Kommentarer
Postat av: rebecka

Duktig du är som pluggar så mkt!



Ja, jag glömmer alltid bort att jag oftast hade uppsatt och inte orkade fixa det. haha

På alla bilder är de ju fint och fixat :/

2009-02-02 @ 18:35:04
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0