babbelbabbel


Nu börjar hösten verkligen komma, löven har typ redan hunnit bli gula! Jag saknar sommaren och allting, jag längtar redan till nästa sommarlov! Det känns på något sätt som att sommarlovet varit kort, som att jag bara har varit borta någon vecka från skolan. Men samtidigt har jag ju hunnit med hur mycket som helst. Typ trästocksfestivalen, jag har varit i norge, i fjällen, åkt till stockholm och allt möjligt. Så egentligen har sommarlovet varit hur långt som helst. Och nu ska jag sluta babbla och kolla upp schemat inför imorgon, puss!
Kommentarer
Postat av: Parvin

åh tack!! hur mår du då?:)

msn?

2009-08-26 @ 19:34:58
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0