15:34 i omklädningsrummet

Nu sitter jag på skolan och väntar på att tiden ska gå... Måste ta bussen hem, och värst utav allt - jag måste betala från mobilen eftersom att jag inte fått busskortet från skolan ännu! Haha, vilket i-landsproblem jag har på mina axlar. När jag kommer hem ska jag fika och dricka te, parvin här har påverkat oss alla att dricka te! Jag fick ju vääärldens godaste kanel-te av rebecka när jag fyllde år! Och oj vad jag känner att jag skriver om intressanta saker, haha. Nej nu ska jag fixa lite i mitt skåp, det är en enda röra. Puss!
Kommentarer
Postat av: tjej.

Ja visst är det dära tee´t gott??

Köpte det idag med :D



Goast är det med mjölk och honung.

2009-08-26 @ 17:30:38
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0