Västindien del 1

Nu är jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst? Känns inte riktigt så nu.. jag skulle inte haft något emot att stanna en vecka till. Här kommer iallafall lite bilder..

Det här var när vi kom fram till hotellet efter en lång flygresa. Vädret var inte så fint och vi blåste nästan bort.. Vi blev faktiskt besvikna över att vi inte möttes av strålande sol och 40 grader som vi gjort förut..
Men det blev bättre och för det mesta såg det ut såhär.

Nu orkar jag inte lägga upp mer, har inte ens fixat alla ännu.. Borde nog gå och lägga mig för att ställa om dygnet, puss!
Kommentarer
Postat av: rebecka.

åh längtar tillbaka!

2009-04-11 @ 09:45:54
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0