gasoliiina

Jag vet att det är tråkigt utan bilder, men mitt kamerabatteri håller på att laddas, så det kommer! Idag har det varit en grymt chill dag, jag har städat och tagit det lungt. Sen har jag ätit årets första riktiga jordgubbe (de frysta gills ju inte). 
Plus att vi fått söta mini-kycklingar också, de stack fram sina små huvuden under hönan när vi var där inne idag och kollade. Sweet. Och nu är våren verkligen här, så varmt och snön smälter! Föressten måste ni lyssna på den här låten, den spelar dom ju alltid utomlands, och wow vad man börjar gilla den nu när man lyssnar på den i sverige! Det är som att känslan av att vara utomlands kommer tillbaka. Jaja, nu ska jag gå. Puss

Kommentarer
Postat av: rebecka.

Ja visst ser hon stor ut fast hon ser nog större ut på bilden än i verkligheten :)

2009-04-26 @ 07:50:10
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0