en sån där tråkig lista, ni vet.

Lovar du att vara ärlig?  på hedersord

Du heter: Ingrid Linnea Rydenfalk

Smeknamn: nenis penis av hanna och becky (haha)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kent - Stenbrott

Beroende av: mina vänner och typ musik

Vad behöver du mest just nu: en hanna!

Vad tror folk om dig? jag vet verkligen inte, fråga någon!

Stämmer det? beror på vad dom tror?

Vad får du oftast komplimanger för? hm, jag vet inte..

Vad säger du för att imponera på någon? jag imponerar inte precis på någon, är bara mej själv ni vet.

Hur imponerar man på dig? skämta eller nått, det funkar. eller va dej själv, det är bäst.
Brukar du skratta för dig själv?  haha, alltid! det är pinsamt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag vet :(

Var bor du? umeå, ersmark

Trivs du där: jo, det är väl helt okej.
Äger du några converse: tre par

Sprit, cider, vin eller öl: ingenting utav det

Vad har du för mobil: sony ericsson, den röda walkman-telefonen.. vet inte riktigt vad den heter.
Nästa mål i ditt liv: höja mig i så många ämnen jag kan!

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är linnea"

Vem ringde du senast? minns inte, jag pratar nästan aldrig i telefon, smsar bara..

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "det är mat om fem minuter"

Antal timmar sömn inatt: sju tror jag..

Sov du ensam: yes...
Brukar du komma i tid: ja, nästan alltid

När mår du bra: oftast, men mest när jag är med mina vänner eller så

När blev du fotad senast: på bild-lektionen igår tror jag det var

Hur känner du dig nu: trött och lite ångest inför matteprovet

Vanligaste färg på dina kläder: jag vet inte, det är olika

Vad tycker du om fötter: tja... jag har inte direkt funderat på det?

Vad saknar du: en vän vid namn hanna!

Favorit dryck på morgonen:  juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ vid 10- halv 11

Är du blyg? ja, i början då man träffar någon iallafall..

Sysslar du med någon idrott: dans dans dans.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske, iallafall intresse vid första ögonkastet.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: gissa tre gånger?

Är du nöjd med ditt liv: jarå

Vad är det värsta du vet? myror, fjärilar och mensvärk.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? håller inte koll på det, men inte alls mycket!

Vad längtar du till? sommarlovet!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!

Vad är det finaste du fått? hmm.. finaste? Jag vet inte, men bästa - systemkameran eller datorn..

Om fem månader: går jag i skolan?

Om ett år?: längtar jag säkert till sommarlovet

Du samlar på: ingenting speciellt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: typ hanna

Har du strumpor på dig nu: ja, vita.

Är det okej att gråta: ja, verkligen

När grät du senast: i förrgår eller dagen innan den...

Bär du glasögon eller linser: nope

Har du piercing: i öronen

Vill du gifta dig: någon gång, ja!

Vill du ha barn: jo, någon gång i framtiden.. (jag har dock lovat becky att skaffa barn nästa år, haha)

Är du bra på att laga mat: ganska så

Är du flygrädd: nejnej

Hur vig är du: inte så vig nu med tanke på att jag inte tränat på en månad ungefär, men jag tar snart igen det!

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's cookie dough

Tror du på ett liv efter döden: vet inte, hoppas på det iallafall

Bor dina föräldrar tillsammans: ja!

Vilken ögonfärg har du: blå/grå/gula

Röker du: nej, det är äckligt

Hur ofta tränar/motionerar du: 4 gånger i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: att känna sig älskad

Kommentarer
Postat av: Mor

Det var bra svar!

2009-04-22 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0