Jag vill se en familjefilm

Lillebrorsor! tänk vad jobbiga dom kan vara. Det värsta är ju när han är en djävul när han är med mig, och när mamma är i samma rum så skyller han bråken på mig. Nej gud vad less jag blir ibland.

Iallafall så mår jag fortfarande dåligt, i stort sett alla går och hostar här hemma. Dåligt att jag missade skoldagen, men i helgen ska jag plugga till spanska och martte - proven. Men just nu är det Jerry Springer som gäller ! Så töntigt, man blir nästan less på det eftersom att alla bråk ser likadana, så dåliga skådespelare!

Nu har mamma, pappa och viktor kommit upp, och alla bråkar om tv'n. Viktor och pappa vill se hockey och jag, mamma och rebecka vill se nått som alla kan se. Hur kan det va så svårt? Det ska alltid vara sport. Ingen familjefilm.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0