Jag hatar farväl

Nu har Rebecka och Moa åkt till flygplatsen. Så sorligt, jag hatar farväl, jag börjar nästan alltid gråta ! (haha) Men om ca 3 veckor så åker jag ju till stockholm och hälsar på dom, på obestämd tid dessutom.

Som ni kanske förstår så är jag sjuk idag med, så himla jobbigt alltså ! Jag skulle vilja vara frisk nu och kunna gå ut och fota.. det kanske funkar om jag tar på mig mycket kläder.. Vi får se. Jag ska ändå försöka gå till skolan imorgon, för det är en ganska lugn dag. Plus att jag måste kolla lite saker inför spanska-provet på onsdag, vilket jag ska plugga på idag. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt liv o min blogg , ja de tyckre jag .. vaffö inte??

2008-09-29 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0