Dumma moppe

Nu är jag riktigt sjuk. Täppt i näsan, ont i huvudet, jätteont i halsen, och helt galet trött ! MIn moppe la av när jag åkte hem från skolan också, så jag fick släpa på den i typ en halvtimme innan jag fick ingång den i en nedförsbacke. Usch jag blev jättesur på den, den verkar ha ett eget liv och startar bara när den vill, jag höll på att svimma för att jag var så arg, haha!
Nu sitter jag här och har sett på en jättedålig film mej mamma som också är sjuk, och rebecka. Moa vaknade nu och jag ska gå på promenad med henne broarna runt sen, så att rebecka får lite egentid för att kunnna åka till Modehuset (som just har öppnat och är det största i Norrland). Jag får väl se hur det går att gå promenad när jag är såhär, får ta på mej mycket kläder, jag tjänar iallafall 50 kr. haha.
Nu ska jag gå ner och äta gröt, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0