Vet ni vad jag vill?

Gissa? Jag vill klippa mig kort. Vore så himla skönt, liksom bara fixa med lite vax på morgonen. Om jag vill ha fint hår nu så måste jag blåsa, använda mousse och saker varje dag och det orkar jag inte, det håller ändå inte.




Frisyren syns väl inte så mycket på den här bilden, men jag skulle iallafall vilja ha det ungefär så. Typ ganska bred lugg, ganska kort i nacken osv.  Haha jag vet inte, jag kanske skulle va skitful i det, men jag har hört att kort hår ska passa de allra flesta ansiktsformer, och det är ju ändå död materia vi snackar om, det växer ut. Ja ni får gärna säga vad ni tycker och så..  Godnatt
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag trodde det var du på bilden först!

Tror det skulle vara fint!!

Du kan klippa dig i sthlm, där jag klippte mig när du kommer. kostar 350 kr :)

Ja kan ringa och boka!

2008-10-07 @ 08:14:35
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0