Old hairpictures







Hohoo, översta bilden är från någon sommar för några år sedan, jag skulle mer än gärna ta tillbaka det där håret nu, men jag ångrar samtidigt inte att jag klippte av det.. Bild nummer 2 är från i vintras då det var hyffsat långt och typ brunt, 3:e bilden är ifrån typ senare i vintras då jag klippte ganska kort..  Men nu har jag iallafall bestämt mig för att spara ut det tills vidare, sen kanske jag klipper av det i framtiden. Haha, intressant fakta va? Men så blir det när man sitter och sorterar bland gamla bilder. Kram!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker sista bilden var snyggast :)

Men du hade ju även såå fint hår när de var långt, så mjukt och så luktade det alltid godis om det

2008-10-11 @ 07:45:50
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Simon

åh så söt! :D gillar också sista bilden mest ;)

2010-12-03 @ 11:30:07
URL: http://sigmundzore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0